A/B testování je jednoduchým typem plánovaného experimentu, ve kterém je testována změna pouze u jednoho faktoru. Klikli byste spíše na tlačítko s variantou A, textem napsaným neutrálně v infinitivu nebo na variantu B s textem vyzývajícím k akci? Možná v tom nevidíte rozdíl, ale podvědomě třeba jednu variantu preferujete. Tvrdá statistická data Vám prozradí, jestli nově zkoušená varianta B svými přínosy významně převyšuje původní variantu A nebo je to pouze Váš dojem a náhoda. Proto je A/B testování oblíbeným nástrojem marketérů a analytiků velkých technologických společností jako je Google, Meta, Amazon, Netflix a dalších, kterým tato metoda pomáhá optimalizovat uživatelské zapojení a tím i jejich zisky.
A/B testování je jednoduchým typem plánovaného experimentu, ve kterém je testována změna pouze u jednoho faktoru. Klikli byste spíše na tlačítko s variantou A, textem napsaným neutrálně v infinitivu nebo na variantu B s textem vyzývajícím k akci? Možná v tom nevidíte rozdíl, ale podvědomě třeba jednu variantu preferujete. Tvrdá statistická data Vám prozradí, jestli nově zkoušená varianta B svými přínosy významně převyšuje původní variantu A nebo je to pouze Váš dojem a náhoda. Proto je A/B testování oblíbeným nástrojem marketérů a analytiků velkých technologických společností jako je Google, Meta, Amazon, Netflix a dalších, kterým tato metoda pomáhá optimalizovat uživatelské zapojení a tím i jejich zisky.